Обмін та повернення

Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року №172  наші клієнти мають право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, не рахуючи дня покупки за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

НЕ підлягає поверненню/обміну товар:

✔ якщо втрачено його товарний чек (накладна) виданий споживачеві разом із проданим товаром
✔ якщо товар використовувався
✔ якщо пошкоджено упаковку (без упаковки)
✔ якщо він відноситься до одного з видів товару:

 

Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» позначено перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню), а саме:

  • гребінці, гребінці, масажні щітки;
  • одноразова продукція;
  • пензлі та набори кистей;
  • пилки, бафи, полірувальники;
  • перукарські ножиці;
  • манікюрні інструменти;
  • лаки та гель-лаки;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • шпильки та шпильки для волосся;
  • акційні та знижені в ціні товари;
  • друкована продукція
  • апарати для гоління
  • вироби з натурального та штучного волосся

Такий товар можна повернути тільки  через виявлення шлюбу або невідповідність замовлення.

 

В інтернет -магазині

 

 

Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей повинні бути збережені: комплектація, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування та покупець має оригінал документа, що підтверджує факт купівлі відповідного товару . Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за магазином право відмовити покупцю в обміні чи поверненні товару.

Забираючи товар із відділення Нової Пошти Ви автоматично погоджуєтеся з якістю та комплектацією товару. Переконливе прохання перевіряти посилку при співробітнику кур'єрської служби/кур'єрі.

 

У роздрібних магазинах м. Черкаси, м. Сміла

 

Повернути товар належної якості до магазину (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримано наступних умов повернення товару:

  • його немає в переліку тих товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
  • він не використовувався, і зберігся у тому вигляді, яким його набували;
  • пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару;
  • є касовий або товарний чек.

 

Техніка належної якості, яка вводилася в експлуатацію, не підлягає обміну/поверненню

Покупець має право розраховувати на гарантійний ремонт, якщо:

  • на товар встановлено гарантійний термін. З приводу гарантійного ремонту звертайтесь до менеджера;
  • термін гарантії вказаний у гарантійному талоні.

 

А також можна зателефонувати за тел. 093-544-15-30, 097-198-83-05 та   з'ясувати все у менеджера.

Переглянуті товари
Створення сайту: black&white

Товар доданий до кошика

продовжити покупки Перейти до кошику

Товар доданий до раннього

продовжити покупки Перейти до списку вибраного